Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.
W Przypadku
stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy
lub stwierdzenia innego rodzaju wad fizycznych dostarczonych przez
Właściciela produktów już po potwierdzeniu przez Kupującego
odbioru towaru, Kupujący powinien zgłosić ten fakt wysyłając
e-maila na adres [email protected] , bądź wysyłając
wiadomość korzystając z formularza w zakładce Formularz
kontaktowy. Na złożone reklamacje odpowiemy w terminie 3 dni .
Reklamacje można również zgłaszać w zakresie działania usługi
on-line( np. nieprawidłowe naliczanie ceny). Koszt transportu
towarów zwracanych z tytułu gwarancji, rękojmi oraz niezgodności
z umową odbywa się na koszt Kupującego. Nie przyjmuje się
przesyłek odesłanych do Sprzedającego za pobraniem . W przypadku
uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zwróci koszty wysyłki
towaru do siedziby Zamawiającego .