Procedura Reklamacyjna

W Przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub stwierdzenia innego rodzaju wad fizycznych dostarczonych przez Właściciela produktów już po potwierdzeniu przez Kupującego odbioru towaru, Kupujący powinien zgłosić ten fakt wysyłając e-maila na adres [email protected] , bądź wysyłając wiadomość korzystając z formularza w zakładce Formularz kontaktowy. Na złożone reklamacje odpowiemy w terminie 3 dni . Reklamacje można również zgłaszać w zakresie działania usługi on-line( np. nieprawidłowe naliczanie ceny). Koszt transportu towarów zwracanych z tytułu gwarancji, rękojmi oraz niezgodności z umową odbywa się na koszt Kupującego. Nie przyjmuje się przesyłek odesłanych do Sprzedającego za pobraniem . W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zwróci koszty wysyłki towaru do siedziby Zamawiającego .