Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura Reklamacyjna

W Przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub stwierdzenia innego rodzaju wad fizycznych dostarczonych przez Właściciela produktów już po potwierdzeniu przez Kupującego odbioru towaru, Kupujący powinien zgłosić ten fakt wysyłając e-maila na adres [email protected] , bądź wysyłając wiadomość korzystając z formularza w zakładce Formularz kontaktowy. Na złożone reklamacje odpowiemy w terminie 3 dni . Reklamacje można również zgłaszać w zakresie działania usługi on-line( np. nieprawidłowe naliczanie ceny). Koszt transportu towarów zwracanych z tytułu gwarancji, rękojmi oraz niezgodności z umową odbywa się na koszt Kupującego. Nie przyjmuje się przesyłek odesłanych do Sprzedającego za pobraniem . W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zwróci koszty wysyłki towaru do siedziby Zamawiającego .

Witryna stworzona na platformie