Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

1. Sprzedający pod adresem www.naturalservice.pl jest Natural Cezary Szajrych, dostępny pod adresem al. Grunwaldzka 303, 80-314 Gdańsk, prowadzący działalność na podstawie jednoosobowej działalności gospodarczej, podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji Gospodarczej wpisany pod numer NIP : 587-001-07-00 Regon : 190125122

Kontakt ze sklepem można uzyskać pod numerami telefonów: 058-302-32-94 , 58-341-54-06 lub korzystając a adresu poczty elektronicznej: [email protected]

2. Prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Zamówienia do wysyłki można składać:

- za pośrednictwem sklepu Natural

- drogą mailową pod adresem [email protected]

- odbiór osobisty (po wcześniejszym umówieniu)

3. Realizacja zamówienia polega na przesłaniu przesyłki kurierskiej na adres podany przez Zamawiającego w zamówieniu.

4. Płatność dokonywana jest zgodnie ze sposobem wybranym przez Zamawiającego. Możliwe formy płatności to :

- przelew

- pobranie

- szybka płatność przelewy24

5. Zamówienie wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

6. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji ( częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).

7. Średni czas realizacji zamówienia od momentu wysyłki wynosi 48 godzin .

8. Ceny produktów na stronie sklepu są cenami brutto.

9.W Przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub stwierdzenia innego rodzaju wad fizycznych dostarczonych przez Właściciela produktów już po potwierdzeniu przez Kupującego odbioru towaru, Kupujący powinien zgłosić ten fakt wysyłając e-maila na adres [email protected] , bądź wysyłając wiadomość korzystając z formularza w zakładce Formularz kontaktowy. Na złożone reklamacje odpowiemy w terminie 3 dni . Reklamacje można również zgłaszać w zakresie działania usługi on-line( np. nieprawidłowe naliczanie ceny). Koszt transportu towarów zwracanych z tytułu gwarancji, rękojmi oraz niezgodności z umową odbywa się na koszt Kupującego. Nie przyjmuje się przesyłek odesłanych do Sprzedającego za pobraniem . W przypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedający zwróci koszty wysyłki towaru do siedziby Zamawiającego .

10. Klient zawierający umowę na odległość, ma prawo od niej odstąpić bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.

Witryna stworzona na platformie